Finner inga ord♥

Vet inte vad jag ska säga. Usch alltså blir så förbannad över att nåt sånt här kan hända, får hända...
De är så pass overkligt så, herregud. Usch...
Tänker på er kan jag lova. Alltså man blir helt chockad när nåt sånt här händer alltså, trodde inte att de kunde hända så nära åter igen.
HAN där uppe finns då verkligen INTE. De är bevisat ännu en gång...

Sitter på jobbet just nu, tur att man kan surfa med mobilen så jag kan få blogga lite, känner att de är en del som måste ut, och de är skönt att få skriva av sig lite.

Jag jobbar inatt sen är jag ledig till och med den 6 mars, jobbar då bara 2 nätter sen är jag mammaledig:) Förhoppningsvis iaf, törs inte ta ut nåt i förskott...
Vill bara vara hemma och mysa med mina älskling och bara vara, såå underbart.
Johnny tror att han har fått bältros men de vet inte. Alla sköterskor som tittade på honom sa att de var de men läkaren sa att de inte va de, så vi vet inte. Stackarn...Men tur att de inte kan smitta mig iaf. Melwin hade ju vattkoppor när jag skulle få Leo, alltid ska de vara nåt.

Älskar mina grabbar så oerhört mycket.
Man ska visa alla hur mycket man tycker om dem, för de kan vara för sent på bara ett ögonblick...

Puss och kram alla

Kommentarer
Postat av: Christine

Tycker att det är svårt att säga nåt! Det är så långt borta trots att det är just det man är så rädd för - att det ska hända nåt sånt!!



Ja, bäst att visa uppskattning så länge och tidigt det går...så det ska jag göra nu. Upp o lägga mig bredvid älsklingen min och visa uppskattning. Bloggen uppdaterad.

2009-02-23 @ 22:56:04
URL: http://familjentipers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0