Har tusen tankar...

...som bara snurrar. Jag som skulle ha sovit såååå länge idag, men de går ju faan inte. Har jag väl vaknat så kan jag inte somna om. Tänker på allt. Just nu tänker jag mest på våran älskade lille Leo, Vill ha dig häääär nu hos oss, Vi saknar dig sååå. Faaan vad jobbigt de är alltså.

Var till Ikea som sagt igår, hittade massor som vanligt, men fick montera allt själv igår, för Johnny smet till hotellet...Hm. Men de kanske var lika bra för vi brukar bli ganska oense när vi monterar Ikea grejer. Hittade en gardero som jag vill ha från Ikea...Såååå facking jävla snygg, men jag kom på att vi har ju nästan halv av den redan så då blir de ju inte så dyrt iaf. Tror att de kostade 6000 men kanske kan dra av nån tusenlapp eftersom vi har två stommar redan. Kanske äntligen kan få dörrar på dem nu då:)
Var in på Hälla köpcentrum and guesse who, jag hittade min efterlängtade täckbyxor som jag skulle få av min älskling. De kostar ju visserligen 1000 spänn men jag fick dem ändå, de var ju restade på nätet när jag beställde dem. Och i Västerås fanns de i min storlek, så nu har jag och Johnny lika:)

Nu tyckte Johnny att vi skulle beställa tvn oxå, så jag ska väl göra de, ska bara vänta på pengarna från Tim och Dahlberg som de är skyldig oss:)

Idag blir de skridskoåkning med Max:) Och fira lite jul och födelsedag. Har massor med paket till honom:) Skoj skoj.

Nu ska jag gå ut med hundarna sen ska jag ta en kopp te;)

Puss och kram<3<3<3<3<3<3<3<3<3<

Kommentarer
Postat av: maggan

Ja Mona mormor tänker på Leo varje dag och han finns med i allt jag gör. Tur att vi har Melwin så man kan tänka på annat ibland.

Kramar från din mamma

2009-02-08 @ 13:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0