Jobbig dag!


men de är tur att man har en sån underbar familj som lättar på dagen och bryr sig om en...Har nog råkat oroa en och annan själ idag:( var inte meningen men måste få tala om att man inte mår bra ibland...
Fick en bukett med blommor av min älskling igår:)



Har sovit fruktansvärt dåligt inatt, får ju springa på toa hela tiden:( jobbigt... Men snart så slipper jag de, då måste jag gå upp för lite roligare saker. Har legat och tänkt och tänkt i stort sett hela natten...Usch orkar inte en till sån natt. Ligger och känner efter så man känner sparkar, är sååå nojjig. Tänker på er hela tiden ska ni veta... Fy vad jobbigt ni måste ha de just nu:(
Igår tänkte jag på en sak att snacka om att man har ändrat sitt tankesätt rejält efter vad som hände med Leo. När jag gick med Leo och Melwin så såg jag mest fram emot att vara "mammaledig" men denna gång har jag ändrat mig till att jag ser fram emot att få en bebis, om jag sen får börja jobba tidigt är skit samma bara jag får min bebis.

Har mestadels legat och vilat idag, hade gärna velat vara ute i de vackra vädret men jag orkade het enkelt inte att stå upprätt, så de fick bli soffan men med dörren öppen så jag fick lite solluft:)

Har haft bullbesök av BÄST idag, sen gick jag och Melwin till Annica, Emma och Elin och fick lite fika. Sitter nu och väntar på Helena och Herman...

Har fått mitt älskade namnhalsband idag:) Som jag snart ska utöka med ett namn till ♥ 


Måste ta mig lite mat nu, hungrig som alltid... *SUCK*

Imorgon sks vi på UL igen... Mäta fostervatten, usch de är så hemskt att vi måste göra så många efetrsom de kan vara lite skadligt med UL men jag vill så gärna att allt ska gå bra denna gång.. Men de håller ju inte på så länge varje gång iaf som tur e, utan de tar ca 3 minuter med UL:et.

Ska snart se på semestersvenskar och drömma mig till utlandet..

♥♥♥
Vecka 35+1
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0