Lång ledig nu...

verkligen underbart, är såååå trött nu. Behöver att vara ledig och bara vara...

Har lunchat med älsklingen på selins idag:) Raggmunk och fläsk:) Gött va de...
Igår var jag med Melwin till dagis och såg på deras skidtävling, duktig han va då:) Ska lägga ut lite bilder sen...

Har fått alla kort som jag beställt nu, så jag ska sätta in dem i album, över 200 st. Har inte framkallat sen Melwin var 2 år...hehe. Har fått lite förstorningar oxå...Nice som ska upp på väggen i tv-rummet...

Gud vad tiden går fort, snart dags för UL igen då, den 16 feb ska vi dit. Hörde på radion att de inte var bra med för många UL, de kan skada fostrets vävnader (ups), men som tur är så håller de bara på i 5 minuter varje gång så de kan ju inte ta sååå stor skada iaf. De mäter ju bara fostervatten och mäter hur stor bebisen e, så att den växer. Blir ju 2 UL till, så de är lite skrämmande med att höra att de inte är såå bra, men vill ju att allt så bra denna gång.

På lördag ska vi till Ikea, jag, Helena och syster Jessica, ska blii så skoj, har en Låååååång lista på vad jag ska handla, men de är mest småplock, så de är ju bra. Skulle ha haft en tv-rums lampa nu som passar till de nya tapeterna:) Sååå fult de är med en fläkt, vill plocka ner den NU, de gör inge nytta iaf så...Skit fläkt...

Håller på och kikar på en present till lillebror oxå, ska se om jag hittar de han vill ha.Måste köpa present till bästa syster Helen oxå som fyllde igår;)

Ska fixa till MElwins namntavla idag oxå, måla hans bokstäver... Ska fixa till en dala-häst tavla oxå, ska måla ramen i ef... Sen måste jag till Camilla i Nås och köpa lite dala-hästar...Kommer att bli sååå nice:)

Ikväll ska jag med Melwin på lek och plask i badhuset...Han längtar som en tok...

Åååå imorgon kommer Jessica och Max äntligen...Har längtat så. Melwin me, han har tjatat i flera veckor att han vill leka med MAx:) hehe, synd att de bor så långt från varandra annars hade de kunnat lekt oftare... Men men så är de.

Ska läsa FK nu och Järna nytt och sätta in pengar till lillasyster, hon har köpt en fotoskrivare till oss:)

Puss puss alla ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0