UL igår...♥

Allt såg så bra ut. Skönt de.
Tror de gick skyttetrafik på min telefon igår när vi kommit ut från lassarettet, alla ville veta så att de hade gått bra. Är så glad att ni bryr er. Mina syskon, Malins mamma Maria, mamma, Madde, helena... Vet inte vad jag skulle göra utan ert stöd. Usch nu har jag haft d elite kämpigt några dagar men tur att ni finns som stöttar upp dagarna.
Fick en ny tid den 10 mars.

Mormor hämtade Melwin på dagis igår, eftersom vi shoppade lite på vägen hem igår och vi var in till Magnusson och fick syta lite sööööt David:)
Melwin kom hem vid 6 och vi strax innan. Då åkte jag upp och plockade godis, diskade en antal stövlar...drygt. Men nu är de gjort, ska väl ta ett ryck nästa vecka oxå tror jag så alla blir diskade innan jag ska vara hemma ett tag. Mamma ska ju ta över nån vecka precis när bebis kommer ut:)

Ska snart klä på oss och gå ut till grannarna, ska leka lite och grilla korv:) Sen blir de Vansbro, ska till banken och sätta in pengarna så vi kan beställa den nya tvn:) Super nice:) Sen ska jag träffa Carola förhoppningsvis, var ju så länge sen vi sågs... Måste passa på när du är i trakterna:) Hade ju inte tid sist, jobbade ju hela helgen då. Men nu är jag ledig.

Imorgon änltigen är de folkrace i Likenäs, som vi har längtat alltså, sååå skönt och bara få vara ute en hel dag och se på folkrace och äta god matsäck:) Mormor och morfar och Kennets ska med oxå... Som vanligt:) de vill inte missa en tävling som Johnny kör, mamma är såå nervös varje gång Johnny ska ut och köra...hehe.  Per ska oxå följa...
Melwin ska få sova hos mormor och morfar inatt, han har längtat så tills han ska få göra de sa han imorse...
Jag och Madde ska till Malung på bingo ikväll, var så länge vi var dit och gjorde nåt överhuvudtaget tillsammans. Usch vad jobbigt du måste ha de nu, fy när ska de bli nån ände. Bara så där alltså...usch usch...

Nä nu måste jag nog klä på mig, sitter i pyjamas ännu:) hehe...Måste njuta när man har semester...

Puss och kram alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0