Vilken goding ♥

Melwin är väl bara för underbar:)
En dag när han och jag bråkade lite så sa jag till honom, När ska du bli normal Melwin, som en normal unge och lyssna på mig. Samtidigt som han grät så sa han, Men mamma jag vet iaf en som är normal. Jaha sa jag då, vem?
Svampbob fyrkant. Jag tittade på Johnny trodde jag skulle skratta ihjäl mig.
Idag när vi målade gipsfigurerna så sa Melwin när jag målade på hjärtat, att Jag vet att du och pappa ska gifta er för de får man när man har hjärtat. Hehe, vilken gullunge.
När vi åkte från Madde och Signe så sa Melwin: Mamma, jag tycker om Madde och Signe, o min Herman och Max och de där... Alltså vart får de allt från. Han är sååå goo min gullunge.

Idag har jag varit in på Koxin och beställt kläder som Melwin och bebisen ska få lika, de skulle komma om 2 veckor:) Super nice...

Var in på Hjärtats rum och handlade lite idag, till mig själv:) Vill ha sååå mycket där. Ska nog köpa den där lampan som de har där tror jag..♥ ♥ ♥ Helt underbar affär de där...

Tror att jag är världens lyckligaste, Har världens underbaraste sambo, hihi.
& världens underbaraste och bästaste mamma;)♥ ♥ ♥

Har beställt en hylla att ha bakom sängen och garderobsdörrar till sovrummet av Hans nu, äntligen blir de klart, Ska ta hem nån gubbe( kommer inte ihåg vad han heter) från Vansbro och få en kalkyr på golvvärmen och sen ska vi ta hem golvläggaren från Vansbro och höra på pris för matta och allt, Så vi vet vad de blir innan vi sätter igång:)

Idag fyller lillebror 18 och han har klarat tiorin till körkortet idag, Duktiga lillebror. Han får sin present i ef, snacka om att han kommer att bli förskräckt, hihihihi. En grej ligger henmma här så den får han när d ekommer upp när bebisen kommit ut:)

Puss puss <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Christine

Jag tror jag förstår vad det är för present han ska få. Men jag ska inte säga nåt förstås...Om det är det så fick min bror det också, dock inte på sin födelsedag...



M måste va en av de goaste ungarna jag hört talas om...hur som helst har barn mycket kul att säga och klokt.



kram kram

2009-02-20 @ 21:52:18
URL: http://familjentipers.blogg.se/
Postat av: Mona

Vi tonade hans rutor på bilen:) de fick han se idag och sen har vi köpt ett slut rör till hans avgasrör som han önskade. Han blev chockade att han fick så mycket:)



Ja visst, blir alldeles chockad över vad Melwin säger, han är sååå kärleksfull. Men vi ger mycket kärlek till varandra här hemma så:)

2009-02-20 @ 22:01:16
URL: http://monagustafsson.blogg.se/
Postat av: Christine

jasså..trodde det var nåt helt annat...

2009-02-24 @ 13:09:37
URL: http://familjentipers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0