♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Ja nu har vi avklarat ett till UL utan anmärkning. *SKÖNT* Helt underbart att få se de lilla livet i magen:)
De ä inte länge kvar nu, längtar så...bara 8 veckor:)

Var på badet igår och simmade, skönt. Jobbat hela helgen, längtar tills jag bara ska få vara hemma... Men då blir de nog babysim i Äppelbo om Helena har de kvar då:)
Snart är vi långlediga igen, skönt skönt... Ska se till och åka till Helen och Jörgen då och byta lite klappar, längtar tills vi får träffa storasyster och Max, Melwin pratar om Max nästan varje dag, saknar dem sååå. Så jobbigt och bo så långt från varandra, tänk om vi hade bott närmare, då kunde vi ses varje dag, Melwin och Max kunde leka jämt:)
Vet att mormor me önskar att ni bodde närmare så hon fick träffa er oftare, hon hade oxå varit hos er nästan varje dag om ni bodde här...Synd på avståndet...

Snart ska vi till Ikea oxå:) Längtar..tror att vi bev full bil, ska ha våran buss så vi får plats med allt...hehe.
Var och köpte hjärtlampan förra vecka, ååå den är så fin, antar att Helena redan fått upp sin, såå fint hon får i hallen. Så fint med bara vitt och grått på väggar och panelen och utsmyckningen.
Ska ta och fixa till en egen tavla med en dalahäst:)
Måste åka till Camilla i nås och handla lite oxå:) Hon har sååå fina saker...

Imorgon blir de julgransplundring i Vansbro, de var ju inget förra veckan, morfar lurade oss...hehe. Signe blev alldeles galen när jag berättade de, men imorgon ska hon få följa med iaf:)
Ska till Madde med kabeln som Johnny har fixat, snart får vi en ny telefon av dig:) hehe...

Nä undra om jag ska ta och göra nån nytta idag då? Ska ut i stugan och plocka ner julsakerna, sorgligt...Älskar julsaker..

Älskar mina pojkar, ni är sååå underbara. Måste vara världens lyckligaste...
Vill att du me ska må bra min BÄST, vill inte se dig sååå nere, säg till om jag kan göra nåt.
Puss och kram alla...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0