Jag är världens lyckligaste ♥ ♥ ♥

Har varit på badet med Melwin idag och busat lite:) Han är såå duktig i vattnet nu min lilla gofis:)
Han ska börja på Lek och Plask på torsdag, får se om han blir ännu mer van med vattnet, han har ju varit sååå rädd förut.

Jag har varit ledig sen i måndags nu, skööönt, de behövs verkligen, är ju sååå trött nu för tiden.
Imorgon ska vi till Snöån med mamma, Hans, Rolle med familj och åka pulka/bob/tefat. Ha med lite korv och grilla, sååå klart varm oboy:) De går ju inte att vara utan när man är ute och leker...
Kommer bli skoj och se mamma i pulkan, hehe. Är sååå skoj när de vill vara med på allt... Älskar min mamma och Hans, ni betyder väldigt mycket för oss. Men de vet ni ju redan:)
Ska jobba imorgonef oxå men jag slutar kl 7 på söndagsmorgon,.

Har varit och köpt färg till listerna i hallen, så nu ska de börjas där ute. Ska börja måla på måndag hade jag tänkt:) Så tapetseringen kan bli av nån gång, den SKA vara klar innan bebis tittar ut, vill ha den nya mattan i hallen oxå, blir golvvärme en liten bit in från dörren:) Johnnys ide men han får bestämma de...hehe.

Nu har vi nästan fått ihop till våran efterlängtade platt tv. Har hittat en 50 tum som vi ska köpa... fattas nån tusenlapp bara, så nästa löning blir de nog en:)

Du ska veta gumman att jag tänker på dig, jag tror att ditt beslut blir bra hur du är gör, men bra att du pratar med honom, så han får säga sitt... Jag ställer upp, vilket beslut du än tar:) Myyyys.

Var på UL i tisdags och allt såg bra ut, ännu en gång. *SKÖNT* SKa dit igen den 16 feb..Längtar redan som en tok...
Skulle ha varit till BM på måndag men jag ändrade tiden tills nästa måndag för storasyster ville såå gärna med och lyssna på bebisens hjärtljud:) Så klart hon får de... Ska bli sååå skoj när ni kommer och nnu roligare att följa med er hem en sväng oxå:)

Vill ha MARS nu...♥ ♥ ♥

Ikväll blir de hemmagjord pizza och myyys vid tvn med familjen. ♥ ♥ ♥

Puss och kram alla<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag hittade den på Tradera! =) Annars vet jag att de har affär i Västerås & Örebro som säljer SVEA i barnkläder! =) Hehhee.. Njaa, har väl 6-7 kg kvar till vikten jag hade innan jag blev med barn, men vill helst gå ner 10 kg iaf, men det verkar inte hända! =/ Får börja dricka laxermedel tror jag.. Hahahha..

2009-02-02 @ 09:17:03
URL: http://nadjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0