Jobb, jobb!

Ska iväg och jobba ikväll. Ska snart hämta Melwin på dagis, sen skjutsa honom till mormor och morfar, han ska sova där inatt. När jag sa de till honom i morse så sa han äntligen får jag sova där igen...hehe. Han tycker de blir för långt mellan gångerna nu tror jag...hehe. Johnny jobbar imorgon me, sen är vi ledig tills torsdag, både han och jag:)skönt.
Får fint främmat i helgen, ååå äntligen får jag träffa er. Jörgen och Helen kommer hit, vi ska fira lite jul i efterhand:) Skoj skoj.
De kommer på lördag och stannar till söndagen, bra att vi köpt ett element som ska vara i stugan nu då;)

Imorgon ska jag Johnny och hämta sprken som Melwin fått av mormor och morfar, tur Johnny har kontakter nu när han kör lastbil, de kostade ju inte så mycket då...hehe.
Synd bara att snön försvann, men de kommer ju fler vintrar, nu har han ju en egen iaf:)

Har nyss gjort upp eld, lite kallt här inne, skönt för älsklingen om de är varmt när han kommer hem från jobbet:)
Han får vara hemma och mysa med hundarna:)

På fredag ska vi byta olja i bussen och passaten, passade ju bra att Johnny fick presentkort på Åhls i julklapp, då kan vi köpa olja för de...Bra bra:)

Vecka 29+0


Nä nu ska jag lägga mig i soffan lite innan Melwin ska hämtas och jobbet kallar..
Puss och kram alla <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Va fin du är med din mage!

2009-01-14 @ 16:38:01
URL: http://mariia.blogg.se/
Postat av: Mona

Vad gullig du e Maria:)♥♥♥

2009-01-15 @ 17:30:17
URL: http://monagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0