Jobbarhelg:(

Jaha ska jobba i helgen nu då, men jag har ju varit ledig sen förra torsdaen så jag ska inte klaga...Hihi. Måste ju jobba för att få pengar så.
Igår fick vi en trevlig överraskning med posten, Johnny öppnade kuveret och däri ligger de en lönelapp från hans gamla jobb och de står att han skulle få 3200 kr så de är väl bara att tacka och ta emot, så de lägger vi till platt tvn som vi ska köpa så nu har vi fått ihop pengar till dem:) Super nice... Nu får vi börja spara till en ny soffa istället då. Gött gött. De är oxå välbehövligt, har haft våran soffa sen vi flyttade ihop och de är ju ett antal år sen...Haha.

Igår plockade jag lite godis, Johnny var till äppelbo och köpte sparken till Melwin som han fick av mormor och morfar:) De blev en sån där röd...super nice. Han får väl spara den till nästa år om de inte blir nå mer vinter. De ska då snöa imorgon, gött gött.
Melwin ska vara hos mormor och morfar ief när jag jobbar för Johnny jobbar oxå idag. Han säger lika som alltid, ååå äntligen får jag åka till mormor, hehe. De var de första han frågade när vi kom upp idag, ska vi åka till mormor nu. De skulle ut och åka pulka i storåsen sen, om de inte blir för mörkt.

Natten till igår hade vi besök av en varg på gården här i LiljasHol, hua... Lite scary att gå ut med hundarna när de är mörkt vill jag lova.
Mamma och HAns var hit igår och fikade med oss, Hans har ju börjat jobba igen. Vi blev lite bortskämda med barnvakt när han var arbetslös...hehe.

Ska nog leka lite med BÄST idag...:) Får passa på när vi är lediga samtidigt...

Snart kommer syster och Max, super skoj...♥ ♥ ♥
Puss puss<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0