Sjukskriven!

Japp, var till läkaren idag och han sjukskrev mig 25% för att jag är sååå trött och bara tänker och tänker hela tiden. Känner mig orolig nästan hela tiden denna graviditet, de börjar ju närma sig. Blir helt slut av att tänka på allt hela tiden. Men de är väl inte så konstigt att jag tänker hela tiden heller på de som hände förra gången. Jag vet ju hur de kan sluta, men denna gång ska de gå bra, så är de bara.
Hellre bli lite sjukskriven än att bli helt mot slutet, får ju ingen havandeskapspeng så, de är väl bara att kämpa...

Har varit till BÄST idag och fikat lite, alltid lika trevligt:) Tur att du fick dig en matlåda, hoppas att den smakade:) Jag och Melwin var till världens bästa mamma/mormor och morfar idag och käkade mat, KLIMPSOPPA, I lööööööv:)
Sen åkte vi hem och fick besök av Helena och Herman en liten sväng...

Imorgon blir de storstädning...PUH, vill inte men men de måste göras:) Ska se om jag kan hitta nå fina och snygga gardiner till köket oxå;) eller oå tror jag att jag ska köpa  tyg och sy hissgardiner själv;) Har hittat en beskrivning på de...SKa bara hitta de tyget jag vill ha;)
På Ef imorgon bär de av till badet med Anna,Egon och Hampus, Johnny och Melwin. Johnny ska bara jobba lite extra först från halv fem till 14.00. Efter badet blir de mat på nån resturang, mums mums:)

På lördag kommer Helen och Jörgen...Suuuuper skoj. Längtar verkligen:) hehe...

Nu ska vi gå och sussa, imorgon är en annan dag. :)

Tycker att allt är sååå underbart just nu, kan inte bli bättre, Lovely...Hihi...
Puss puss♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0