Tycker att de är lite tråkigt...

men men kan ju inte göra så mycket åt de...

Nä nu till nån roligare... Idag kommer älskade syster och Jörgen, blir nog lite spel och bara umgås ikväll. Mamma och Hans kommer hit och äter med oss oxå, en riktig familjekväll..hehe. *MYSPYS*

Nu ska vi till nordanåker och skridskor, så Melwin får träna, skoj om ha vill spela ishockey när han blir större:)
Emma, Elin och Annica ska med oxå...skoj skoj.

Fick vakna till en helt underbar morgon idag:) Älskar er mina pojkar...
Är nu ledig till nästa fredag, helt underbart...Har tagit semester på tisdag för de var så dumt med Johnnys arbetstider, mormor och morfar jobbade me, hade väl kanske kunnat bytt dag men de är ju skönt och vara hemma oxå, måste passa på nu när vi har en vikarie som vill jobba mycket:)

Nu ska jag borsta mina tänder och klä på mig och åka till skridskobanan:)
Håller tummarna stenhårt för dig och Lolly idag, Madde...Hoppas att de går super bra...
Puss på er alla...

Kommentarer
Postat av: Nadja

Guuud så gött att vara ledig! ;) Tänk om en annan fick vara det också, hahahha..

2009-01-17 @ 10:11:23
URL: http://nadjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0