Saknar...

Har haft en jobbig, saknar Leo dag idag.
Gud va jag saknar honom, känner att de är nåt som fattas här hemma.
Vi har ju fått Wilma, men saknaden finns iaf, vi skulle ju haft två små underbara prinsar som skulle ha lekt här hemma, men har bara en under prins. Inte så bara heller, för han är ju den mest underbara Melwin man kan ha. Sötaste och underbaraste som finns i hela världen.
Tänker på de dagar jag var barmvakt åt Manfred, blev påmind om att jag skulle ha haft de så...både på gott och ont. Gjorde sååå ont i mig och se alla tre barnen i samma rum fast samtidigt sååå underbart.
Hjälper jätte gärna till och är barnvakt:) Så roligt att kunna hjälpa varandra.

Melwin sover hos mormor och morfar inatt.
Wilma fick ju en heldag med mormor igår.

Nu har Johnny fått semester, såå underbart skönt att ha han hemma igen i 4 veckor:)
Längtar tills vi ska på semester!

Världens sötaste och mest underbara barn ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0