♥ Tänker!!!

Tänker på en sak som min svärfar sa när vi satt vid husvagnen i Tyfors...
En kompis kom och han sa: Ja ni har två barn nu va. Nä sa jag vi har ju tre fast bara 2 i livet.
Då sa svärfar: ja men han kan du ju inte räkna, för han räknas inte Tyvärr...
En mening som kommer att eka länge i mitt huvud...

Klart som faan han räknas för oss, han växte i 9 månader i min mage och jag födde ut honom, klart som faaan han räknas!
Han har inget personnummer bara...

Jag har fått 3 barn men jag tyvärr bara två kvar i livet!
Kanske därför vissa har så svårt att förstå att jag mår dåligt över att han är DÖD!
Har en enorm saknad, går inte en dag utan att jag tänker på ♥Leo♥.
♥ Våran älskade son ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma maggan

Ja det var det värsta jag hört. Han finns väl med oss varje dag ska du veta vännen.Kram

2009-07-27 @ 07:07:50
Postat av: Anett

Klart att han räknas det var det dummaste jag hört någonsin!!!! Tyvärr kan inte alla acceptera det så då kommer dessa idiotiska kommentarer!!! Men stå på dig/er. Klart vi ska komma i håg Leo!!! Många bamse kramar!!!

2009-07-27 @ 08:46:01
URL: http://anettw66.bloggsida.se
Postat av: Jennie

Nån måtta på elakheterna får det väl ändå vara fy vad taskigt. Kraaaam

2009-07-29 @ 07:22:53
Postat av: Cicci

Självklart räknas han! Den som aldrig haft en bebis levande i magen i nio månader kan inte förstå sånt! Kram på dig! <3

2009-07-31 @ 21:45:25
URL: http://ragerasbasta.blogspot.com
Postat av: Teres

Jag blir helt mållös när jag läste det... Kram på dig!

2009-08-10 @ 12:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0