Länge sen nu, men har sååå fullt upp hela tiden. Dagarna rullar på fort som attans...
Wilma blir 11 veckor imorgon, shit alltså.

Förra veckan va Malin och Tommy här, tänk om vi bodde nära varandra, sååå tomt utan er:(

Igår var de morsdag oxå, var hem till mamma och käkade morsdags middag, Älskar dig mamma så mycket. Tack mina älsklingar för sovmorgonen går;)

Underbart väder är de oxå, men skulle nog bli dåligt resten av veckan...Fy då:(
Skulle ju ha varit skoj om de är fint till cruisingen iaf...

I helgen har vi grillat, umgåtts med trevliga människor, käkat på selins, målat lite dörrar, klippt gräset, beställt tapeter till hallen och fixat så vi ska få in ny matta i hallen:) Sååå skönt när de blir klart! Bättre sent än aldrig, hehe...

På onsdag ska jag och mamsen åka ner till sandbäcken och köpa lite blommor, och plantera ute här... Nu är de sommar!

Melwin har den där förbaskade hostan kvar, men de är vanligt för honom...

Ska ge Wilma lite mat nu, jag och Melwin har nyss käkat lite gröt, och tagit mig en kopp kaffe...


Puss och kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0