Fotbollsmatch!!

Skulle ha varit med Melwin på fotbollsmatch i Bjröbo igår, men när vi skulle ta på honom skorna så såg jag att foten var svullen på honom, måste vara sen han "vrickade" sig på dagis i torsdags:(
Måste ringa DLM när de öppnar nu kl 8 så nån läkare få kika på de, eftersom de inte blir nåt bättre. Han haltar ju när han går me...så han har ju ont!

Åååå, strålande slosken idag, kan inte bli mycket bättre, lite varmare idag än igår me:)
Men imorgon är regnet tillbaka igen, fyfy...

Igår var Perka hit och spacklade golvet, en gång. Måste spacklas idag igen, sen ska mattan in. Johnny skulle måla den sista dörren ikväll, så ska jag ge mig på listerna, för de tyckte Johnny var sååå tråkiga att måla. sen ska vi inte göra nåt mer inne på ett tag. Men har lite ute som ska fixas...:)

Melwin ska till dagis idag, de har midsommarfirande där, så jag hoppas att de finns en tid efter tolv idag iaf, helst efter 2 ...Sen ska han bara vara på dagis imorgon, sen ska han vara hemma i 10 veckor. Såååå härligt, får hoppas på bra väder så vi kan göra en massa skoj me:)

Puss & <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0