Marknadshelg & REGN!!!!

suck... Jag brukar inte vara negativ men, FAAAAAN vad less jag är på regnet!
Jag vill ha SOMMAR & SOL!

Jaha nu är de marknad igen då, tycker de nyss var marknad, men de är ett år sen, faaan vilken skoj fest vi hade då. Sjukt mycket folk här...Spelade brännboll, drack Öl och umgicka med underbara vänner.
Jag kommer speciellt ihåg DIG Carro & Suss, som kom till mig och sa, vi kan tyvärr inte vara med för vi har för höga klackar på våra skor, Men vad har ni för storlek då, jag kanske har några andra. Så de rotade i garderoben efter passande skor, och de hittade. Helt sjukt rolig och oförglömlig kväll...
Hoppas att vi får de lika skoj ikväll me, Jennie kommer hit ikväll, så jag hoppas vi kan fixa en repris sen förra året:)
Bästa syster Helen kommer idag me, wonderfull:)

Var till borlänge i torsdags med Anna, Hannes och Wilma:) HIttade massor med kläder till mig själv...underbart, men de var ju sommarkläder. Köpte lite braha grejer till wilma och lite kläder på Polarn&Pyret till båda barnen:)
Måste dit igen om en vecka, på rean på polarn, de skulle ha den rean ett tag:) Vill köpa lite mer byxor till MElwin, shorts om inte annat:)

Melwin har en vecka kvar på dagis, sen semester i 10 veckor...så skönt för han och oss. Slippa gå upp så tidigt på morgonen för att skjutsa honom!

Ja Johnny har fått jobb oxå, Skönt för honom, men jag tyckte att d evar skönt att ha honom hemma oxå:) Fast de är ju lite bättre för plånboken att han jobbar:)

Puss och kram alla och hoppas ni får en trevlig kväll, för de ska jag ha de:)



Kommentarer
Postat av: karolina

Gud vad söta barnen är tillsammans. Hoppas ni har det bra. :)

kram karro med familj

2009-06-15 @ 09:51:13
URL: http://maxfabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0