Midsommar 2009

Igår var vi bjudna till Gensen. Per & Yvonne bjöd på mat. Lekte lite, spelade kubb, Super trevlig dag och afton. Kom hem vid halv åtta. Stoppade barnen i säng, slog på barnvakten och gick över till grannen en sväng. Var hemma vid halv tolv igen.
Vaknade vid halv nio, fixade iordning oss och begav oss mot Skinnskatteberg på 1-års kalas:) Änglah fick mycket fint, speciellt en mycket FIN bil...hihi. Hello Kitty så klart:)
På vägen hem säger Melwin: Mamma jag kan inte andas knappt. Kände hur paniken växte inom mig, frågade igen om han kunde andas ja sa han men de gick tungt, Ringer Sjukvårdsupplysningen och rådfrågar, de tycker att vi ska åka in. Ringer Per och frågar om han kan åka med Johnny in, så är jag hemma med Wilma och hundarna. Trött som skam...Sovit dåligt inatt för Melwin har hostat så.
Hoppas på att han hostar mindre inatt!
De var troligtvis förkylningsastma...hoppas att han fick med sig medicin hem.

Imorgon ska vi bara ha en slapp dag. Ska måla klart listerna till hallen och den sista dörren. Perka var hit i torsdags och la in ny matta i hallen. Suuuuper tack till dig:) Blev super bra tycker ja...
Ska köpa en ny ytterdörr oxå, under sommaren. Ska slå in innertak på altanen oxå, Johnny ville att vi skulle sätta i spotlights i taket då me:)

Nu tror jag att jag hoppar i säng, de är väl hemma snart kan jag tro

Hoppas att ni haft en bra midsommar allihop
Tänker på er alla...1 år sen snart. Kan inte fatta de, kommer aldrig kunna fatta de, så fruktansvärt overkligt!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Teres

Oj så många roliga uppdateringar! =) Va allderles för länge sedan jag var in & kikade! Kram

2009-06-24 @ 14:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0