Underbara sommar! ♥

Tror att 2009 kommer att bli den bästa sommaren/året någonsin:)
Allt känns såå bra.
Kan inte fatta att vi har så underbara barn, måste vara de vackraste som finns, är såå stolt över dem.

I helgen har vi varit till Insjön/Leksand. Inne på Lage 70 så försvinner Melwin, jag får panik. Ser de värsta framför mig...Men till slut så komme rhan fam, har då götm sig iu en klädsnurra"! MEd allt skit som e idag så blev jag sååå rädd. Usch de är sååå jobbigt att vara så överbeskyddande, men kan inte rå för de. Kanske inte är så konstigt att man e de efter de vi varit med om.
Hittade lite kläder, ute leksaker till Melwin.
Johnny körde folkrace i lördags i Torsby men de gick inge bra:(

Igår, badade jag i gensen. Premiärdoppet:)
När vi kom hem "donade vi med allt, så nu är de mesta klart. Ska köpa lite mer lister, sen är de klart iaf. En av hallarna är då helt klart! Gött.....

Idag får vi besök av Teres & Erla. Får se om Linda & Emil kommer oxå. Super trevligt:)

Kl 13 ska jag och MElwin klippa oss idag, vid maggis. sååå skönt, äntligen. MElwin är ju sååå svettig hela tiden, han har lika tjockt hår som mamma.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0