♥ 12 år ♥

har jag och älsklingen tilbringat tillsammans, med en del motgångar (men vi är inte perfekta) men även en massa underbara stunder och erfarenheter, som jag hoppas håller i sig livet ut.
Vi var in och köpte en blombukett till oss igår:) Köpte även en till Ingrid Hedman som har stickat en tröja till våran bebis, så jag ska åka dit idag med den:) Kommer bild snart...

______________________________

Var in på UL igår och de blev som vi hoppades på att de blev de sista innan BF. Läkaren frågade vilken dag vi ville tillbaka, om vi ville komma på fredag eller måndag, men eftersom vi hade ställt in oss på tisdag så sa vi att vi kan komma på måndag. Så på måndag eller tisdag har vi bebis:) Sååå underbart. Ska ladda hela helgen, vila som en tok.

♥♥♥♥♥♥♥♥

Melwin har blivit snorig, inge bra nu tills bebisen ska komma, men de är väl bara att tacka och ta emot antar ja... Han vaknade kl 6 imorse, och jag kunde väl inte somna om, så de var bara att gå upp, men jag får väl lägga mig en stund på middagen. Tänkte jag skulle städa idag när Melwin är på dagis, så de är klart. Och imorgon ef tänkte jag ta och putsa fönstren. Vill ha allt sånt klart

♥♥♥♥♥♥♥♥

Vill tacka alla för alla lyckoönskningar vi får från alla håll, ni är underbara. Får av människor som man inte ens umgås me,känns så skönt att sååå många bryr sig. Jag har iaf världens underbaraste och bästaste mamma iaf, och syskon. Ja Hans med för den delen. och pappa och Maria så klart ♥ Svärfar har ringt några ggr och frågat hur de går med magen, sånt betyder sååå mycket.
Skulle inte ha klarat mig utan er.

♥♥♥♥♥♥♥♥

Shit vilken livlig krabat jag har i magen, den känns liiite större än en fjäril nu, men vi kallar h*n för fjärilen iaf:)
Ska nu käka frukost med min stooora kille, innan han ska på dagis. Ska in till grannen Ulrika Bertils och fika lite med "babygruppen" när vi alla kommer från dagis:)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 




Kommentarer
Postat av: Malin

Vill bara önskar Er lycka till på Måndag! Sååå mysigt att ni snart har eran bebis hos er :-)

Jag får vänta några veckor till innan vi har våran lill* här hos oss!!



Kram

2009-03-11 @ 07:56:38
Postat av: Maria

Åh va roligt vännen!! Ska tänka på er hela måndagen! Kram, lycka till och trevlig helg!

2009-03-12 @ 19:57:23
URL: http://mariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0