Män som hatar Kvinnor!

Super bra film, rekommenderas helt klart. Men jag kna inte rekomendera att sitta i biostolarna och vara höggravid, faaan vad ont i ryggen jag hade när vi åkte hem. Hade lite småvärkar både i mage och rygg under filmen... Tror bebisen var lite rädd för alla ljud...
____________________________________________

Igår hade jag en "hälsa" på dag. Först var jag på hemköp och fyllde på godis, sen blev de Madde och Signe och en fika där;)
Vidare till Cafet med "babygruppen" och käkade lunch. Efter de åkte jag vidare till Helena och tog en tekopp, hämtade Melwin kl 15 på dagis och åkte till Jennie och William på kalas. Jennie fyllde år. Åååå den godaste tårtan jag har ätit i hela mitt liv;) Tack tack...
___________________________

Älskar mina pojkar så oerhört, Längtar efter fjärilen så jag tror jag blir tokig..♥
Nu blir de frukost sen kyrkis...

Puss puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0