Parvelrännet ♥

...åkte Melwin igår...
Super duktig va han. Johnny sprang med honom runt och hjälpte honom, jag gick me doch fotade lite. Mormor sprang oxå med:)
Han blev 29 av 39 st i hans klass, bra för att vara tredje gången han står på ett par skidor:)

Parvelrännet ♥





Har gjort mina sista arbetspass under helgen nu, så nu hoppas jag att jag kan få vara ledig ett litet tag iaf, blev ju lurad förra gången, men nu SKA de ju gå bra så.
Var till badhuset i helgen me, vill sååå gärna basta ju, men jag kan inte. Efter halva tiden under denna graviditet så har jag fått så jävla ont i huvudet när jag har gått in i bastun så jag har fått lov att stå över:( För jag vet ju att de är ok att basta fast man är gravid, bara man klarar de, men jag gör ju tyvärr inte de. 

Nu fick vi besök av Helena och Herman, skoj skoj. Fast jag hade ju hellre sett henne på BB;)


<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Kickan

Hej hopp i galopp..

Det tog ett tag innan jag såg "hemsidemärket"!! Men nu är jag här!! Nyfiken som attan!! ;) Va kul att kunna "följa med er"..Tobias och jag såg kortet i nättidningen på Melwin idag.. Jag tror att han kände igen honom.. För han hade så mycket att säga till bilden.. Vi kanske ses i morron.. Kram Kickan

2009-03-09 @ 18:00:50
URL: http://skogsfrun.filosoferar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0