Pirrigt ♥ ♥ ♥

Ja nu är de bara 4 dagar kvar. Hjälp, men de ska gå bra. Gud vad jag längtar tills på måndag kl 9, så de kan börja iaf, fast mest längtar jag tills de är klart:)
Shit vad spännande...

Idag fyller våran lilla älskling Malte 1 år ♥ ♥ ♥ Tror vi ska ha ett litet kalas på söndag för han och Ester, hon fyllde ju den 20 feb, då blev hon 2 år. Kan inte fatta att jag har haft henne så länge.
Ska höra om Zigge vill komma och käka lite leverpastejtårta;) hehe...
Hade nyss besök av Emma och Robban. Fick en present av dem, en nalle och en body till bebisen, TACK så jätte mycket, ni är alltid så snälla.

Beställde en ny tv igår, äntligen:) en 50 tums platt-tv, För mig hade de räckt med en 42 men Johnny ville ha en 50 tums, så han fick bestämma;) Men de är ju gött att den är stor, vi har ju ganska långt till väggen från soffan så de ska nog bli bra.
Sen vill vi ha en ny soffa oxå då, då är de fullbordat, får spara till en nu då;)

Idag kom diskmedlet och sköljmedlet som vi har beställt, diskmedel som är beräknat att räcka ett år, men de kommer ju räcka i två år för oss, för de räknar med att man diskar 1 gång per dag och vi diskar varannan dag ungefär:) Skönt och ha allt sånt hemma, skönt och köpa storpack, slippa stå utan en dag.

Nu ska jag jag bara vila upp mig i helgen, ska inte göra nåt, städade och putsade fönstren igår och bakade kakor, så nu är allt sånt klart. Stackars Melwin bara, så uttråkad han kommer att bli under helgen, kanske pappa orkar göra nåt med honom, imorgon kanske Ebba vill leka med han:)

Ååå, håller tummarna att Helena eller Anna ska åka in och få snart, förstår om ni är less nu, vill att era bebisar ska komma ut nuuuuuuu. Tittar på telefon hela tiden för att se om ni skickat nåt sms, men icke...:)

Nä nu ska jag lägga mig på soffan och njuta av min ledighet ♥ ♥ ♥

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ååååh! Jag längtar efter att få veta vilken sort det blev så jag snabbt som tusan får åka & handla pluttibebis kläder! Till er så klart, hehhe.. Såå roooligt!

2009-03-13 @ 06:26:07
URL: http://nadjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0