Söndag

Idag är Wilma 12 dagar gammal. Shit vad fort de går då.
De står inte på förän vi ska fira hennes ett års dag.

Har börjat gett lite tillägg till sessan, eftersom hon inte får tillräckligt av mig, en hungrig liten sessa. Tur att de finns hjälp att ta till iaf:) Hon är då så nöjd med att både få amma på mig och få lite i flaska.
Nu sover hon en stund, somnade vid nio och sover än. Jag låg oxå en stund men kom på så mycket jag skulle göra, hehe. Sitter och kikar vad jag ska köpa på ikea när vi ska dit. Ska ju på folkrace i Karlstad snart så då ska jga passa på och gå in på Ikea, är ju lite saker vi nbehöver till Wilma och ja så klart blir de ju lite annat oxå.

Igår hade vi besök av Anna, Egon, Hampus och Hannes nästan hela dagen, super trevligt de. Johnny var ju tyvärr inte hemma, han och Per fixade ny el på trailern och annat som var trasigt, så nu är de slut på uthyrning av den, går bara sönder en massa och då finns de ju folk som inte talar om att de gått sönder och heller inte ersätter de.

Idag ska vi få söndags middag hos mamma och Hans. Resturang Bomle som Syster kallar de. hehe.
Sen blir de kalas hos Tim, blir smörgåstårta, som svärfar har gjort, antar att de är me dlte hjälp av svärmor;) hihi.

Har ställt om klockan idag, snacka om att denna dag kommer att gå fort då...

Jaha nu är Johnny snart arbetslös då...den 9 april är de slut. Hoppa stt han hittar nåt annat bara. Men ganska skönt att ha han hemma ett tag igen:) Har njutit för fulla muggar nu när han varit hemma:)

Ska nu ta mig en dusch, innan sessan vaknar och vill ha mat.
Johnny är nere på åkeriet ocg städar passaten. ska ta och tvätta den när vi är i Vansbro oxå.

♥♥♥ Puss puss ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0