Doktor snuggels...

kommer från stjärnornas land...

Idag är Johnny och jobbar en sväng, kör ner en lastbil till Göteborg åt Sportsbygg...Han åkte kl 4 i morse. Hoppas för han egen skull att han hittar ett jobba snart, märker på honom att han inte mår så bra över att vara arbetslös:( Jag tycker ju att de bara är skönt att ha honom hemma, men han måste ju må bra oxå...

Ja nu har vi fått upp gungställningen på gården då:) Men inte några gungor ännu, ska till Leksands leksaksaffär nån dag och köpa lite nya leksaker till Melwin och gungor. Han har ju mest bara bilar, och jätte lite leksaker, men jag vill kosta på mera ute leksaker istället!
Ska till Djurås nån dag och köpa en ny sandlåda oxå:) den andra har ju ruttnat!

Var in till Vansbro och köpte Melwin nya överdragsbyxor igår på sportaffären, didriksson...super billiga me. Tänkte jag skulle ha köpt ett par på polarn och pyret men de kostar runt 500, dessa kostade bara 249 och säkert minst lika bra:) Ska väl köpa en jacka till honom oxå, men de får bli sen. Köpte mig ett par nya skor igår oxå, ett par Bagheera, svarta och rosa:) Super snygga!! Så nu har jag slängt mina andra svarta & rosa skor...

Var till BVC med Wilma igår på läkarundersökning och allt såg bra ut, jag var oxå på en besiktning och de såg oxå bra ut. Mellan detta var jag till Jennie Larsson och fikade lite. Anna var där oxå, super trevlig kaffe stund:) gör jag gärna om...
Hade besök av Jennie och William igår, alltid lika trevligt, ha de så skönt i helgen nu...De kommer tt bli super snyggt!

Bäst var nyss hit och tog en kopp kaffe med mig...Kommer att sakna dig sååå...

Imorgon ska vi nog till Roger, Chrtistine och lilla Engla och hälsa på, har en lite present till henne.

Åååå, snart kommer syster och bror oxå:) skoj skoj...Nästa vecka tror jag minsan de e. Jag fylle rju år snart oxå:) skoj skoj. Hoppas jag får d ejag önskar mig, mamma och pappa vet vad jag vill ha iaf:)

Nä nu hoppas jag att Wilma kan vakna och käka lite så vi kan ta en promenad upp på byn, ska åka till DJ reklam senare sen och höra lite:) super nice!!!

Ska söka ett till jobba idag:) har nog ganska stora chanser att få de..hihi...Hoppas!

Puss och kram alla
Vem tar Vem?



Kommentarer
Postat av: Christine

ahh många som fixar i trädgårn för barnen nu - bra med utelek!!



Tack som sagt för att ni kom...det gör vi om...

2009-05-07 @ 21:22:51
URL: http://familjentipers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0