Jaha, nu har jag sålt lite saker som ändå bara stått och "skräpat" skönt och bli av med lite.
Ska köpa mig en ny jacka för dem, har hittat en Everest. Men måste lägga undan lite mer först. Den var ju inte super billig precis. Men ska nog beställa den snart från Stadium.

Jaha, undra om vi ska på Disney on ice då, har pratat om de i flera år.
Kan ju ge oss familjen en skojig julklapp
Synd bara att vi inte kunde åka alla tillsammans, men men!!!!
Vääääldigt tråkigt!

Usch är helt ur spår, är irriterad, besviken, lessen, sur....
Ja allt på en gång!
Men men de får man väl vara ibland...

NU måste jag ge min lilla sessa lite välling, tur man har dem små liven som piggar upp mig:)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0