Har varit på ljusparty ikväll hos Emma Säther, de var Madde som var konsult.
Tycker hon är duktig på att visa oss om partylite.

Måste bara berätta vad som hände i lördags.
Melwin och Johnny stod i duschen, då skulle Wilma in till dem me, så jag klädde av henne och medans hon satt där naken och väntade på att få duscha, så satte jag henne över toaletten och sa:
Nu Wilma får du kissa, alltså de var bara på skoj. Och gissa vad hon gjorde, Hon KISSADE! Lika chockade båda två tror ja. Tänk om de vore så lätt att lära dem vara utan blöja...hehe.

Nu har jag iaf beställt biljetterna till Disney on ice, blev som en julklapp:)
Synd bara att vi åker själva på den:(
men men...
Mamma och Hans följer ju med iaf och tar Wilma under tiden vi åker dit med Melwin. För de har ju redan sett den då när vi är dit, och de är ju ganska onödigt för dem att se den två ggr!

På torsdag ska jag, Melwin, William och Jennie till Borlänge och shoppa:)
Super skoj. Melwin ska få ta med sin plånbok, som han har liiite pengar i iaf, och köpa de han vill ha som han har råd me:)
Jag ska äntligen köpa jackan som jag har kollat på i npgra år.
Har ringt och lagt undan den på Stadium...:)

Åååå, vad jag längtar till jul, har bytt lite gardiner idag och satt upp stakarna i fönstren...
Igår drack vi choklad/chili glögg, som var suuuuper god. Blir nog ett glas idag me.
Älsk kopplade in spotlightsen i köket igår, blev kanon bra:) han kan bara han vill:) hehe

Längtar till helgen, ska in till grannarna och dricka glögg, och lite andra starka varor. Mysigt och umgås alla grannar:)

Puss och kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0