Julpynt och snart första advent ♥

Ja jag som vanligt längtar till jul då:)
Ska vara hos mamma och äta en massa god julmat och öppna paket och umgås.
På ef/kvällen ska vi till Emma & Tim och byta paket.
Storasyster med familj kommer till mamma den 23 dec, så då ska vi ha uppesittarkväll, hemma hos oss, eftersom Wilma lägger sig så tidigt, med "tomte"gröt, skinksmörgås, julmust, pepparkakor, glögg.
Sååå underbart mysigt!


Var till Borlänge igår och shoppade lite med Melwin, William och Jennie.
Köpte min efterlängtade jacka...YES!
Köpte julklappar till Max och Melwin oxå som inte finns på hemmaplan.
Melwin köpte några egna leksaker för sina pengar han hade i sin plånbok.
Ska fixa resterande klappar i helgen på julskyltningen, för vi ska bara köpa nåt enkelt till de flesta och de finns i byn.
Måste gynna affärerna i byn så mycket som möjligt, för att de ska finnas kvar!

Nu ska jag ta lite frukost med min älskade son, Wilma sover en skvätt till.

Puss och kram
från en jullängtande Mona



Kommentarer
Postat av: jennie

åååååh, va mysigt det låter! härliga juletid!!!!

å helt rätt tänkt, önskar fler tänkte som du, ang att försöka handla på hemmaplan!!!

ha en supermysig helg! vi ses på söndag, hoppas jag!!!

kramkram

2009-11-27 @ 10:26:34
URL: http://hjartatsrum.blogspot.com
Postat av: Nadja

Ååå, vad härligt med jul!

2009-11-27 @ 19:14:24
URL: http://nadjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0