Kalas avklarade ♥

Nu har vi haft kalas i helgen och de var super lyckat:)
Maskerad var omtyckt tror jag, Melwin hade haft de bästa kalaset man kunde önska sig sa han.
Har haft underbara systrar här i helgen oxå. Helen och Jörgen kom i fredags och åkte hem i lördags, eftersom vi hade kalas på lördagen.
Malin och Hans kom på fredagen och åkte hem igår, blir alltid lika tomt efter dem:(
Men jag får ju träffa syster på fredag iaf:)
Då ska jag, mamma och bästa syster till Ullared:) Sååååå skoj, fast jag är nästan klar me djulklapparna så denna gång behöver jag bara kolla efter saker till oss själv:)

Har fått upp Melwins nya säng oxå, han är sååå stolt, han ville hämta "kullo" igårkväll och visa dem, men han fick väl vänta tills idag, så jag antar att de inte står innan han hämtar Ebba iaf:)

Wilma väser som tusan, kan lova att de inte står på förän hon går, hon klättrar på ALLT och reser sig mot allt. Shit vad fort de går.

Jag har tagit hem mitt dockskåp från mamma som jag ska fixa iordning:)
skoj skoj...

Idag ska jag fixa en massa ärenden, och vi får nog besök av mamma fast hon var hit igår kväll, men hon kan inte vara utan dem en dag:)

Faaaaan, jackan jag skulle beställa var SLUT på nätet, faaaaan oxå...Men men kanske kan be nån köpa en åt mig:)

Puss och kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0