Ullared here we come ♥

Åker till Ullared idag med bästa mamma och lillasyster.
Kommer att bli super skoj:)
Åker ner till Varberg idag och sover där och shoppar järnet imorgon.
Håller på och packar, har gjort lite "matlådor" eftersom jag inte äter må "skräpmat" längre.
och då hur bra som helst, känner mig som en annan människa. Är inte sugen på nåt längre nästan. Blir jag de så tar jag mig en frukt eller lite nötter.

Har inte ätit godis på 3,5 vecka. De är hur bra som helst för mig eftersom jag åt näst intill varje dag förut.
Är sååå stolt över mig själv.
5 kg ner nu och jag vill ner 20 kg till.
Har mitt mål att ha gått ner 10 kg till sommaren iaf. Man ska ju inte ha för stora mål.
Som de känns så kommer de att gå hur bra som helst.
Denna metod gör ju så att jag får ju äta nästan allt. Utesluter bara socker och kolhudrater i stora mån jag kan då iaf.

Sitter och väntar på mitt lilla (eller stora kanske de heter) troll, som sovit hos mormor inatt.
Hade nyss ett snabbt besök av svärfar som var hit och kollade upp nånting på Johnnys trailer:)

Allt känns så jävla bra.
Tänk bara om man hade lite mer pengar, så mycket roligare de skulle vara, fast jag är nöjd med mitt liv i sin helhet iaf, men tänk om:)
De får bli i vårat andra liv...hehe.

Älskar dig Johnny så otroligt mycket.
Mina barn betyder allt för oss.
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0