Barnen sover...♥

och här sitter jag i tystnaden.
Klockan är nu kvart över sju.
Vet inte vad de har hänt med mina barn men de sover så länge. så skönt för då är de ju inte så trötta under dagarna. De var bara bra för våran del att dra tebax klockan, vintertid funkar mycket bättre för oss.

Ska på massage idag igen, sååå jävla underbart. Måste få bort min spänning i axlar och huvud!
Ikväll blir de fredagsmyyys med hemmagjord pizza:) och familjen.

Nu är de 4 kg neråt:) sååå underbart och de går så bra denna gång. Motionerar och äter rätt, bantar inte.
Sååå skönt, när de verkligen fungerar!
Är på gympa på onsdagar och försöker att gå så mycket som möjligt.

Gud vad jag är less på räkningar, tänk om man kunde få slippa dem en månad vad gött de skulle vara...
De vill jag ha i julklapp, en betalningsfri månad från räkningar:)
Eller för alltid hade väl inte vore helt fel...hehe.

Älskar mina vänner sååå mycket, ni är de bästa jag har förutom min familj.
Nu har vi fått hem den gigantiska sandlådan, så imorgon ska den fixas till:)

Nu blir de frukost!

Puss och kram från en lycklig Mona som älskar sitt liv
kan inte bli mera perfekt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0