6 månader! ♥ ♥ ♥

Idag är de 6 månader sen du kom till världen och tog oss med storm.
Sååå efterlängtad av oss alla.
Helt underbar är du precis som din storebror.
Kan inte förstå vart dessa 6 månader tagit vägen, har gått så otroligt fort.
Du kan redan sitta själv, snart kryper du nog me. Några tänder ser jag är på väg, men de tyckte vi på storebror me från han va 4 månader men de kom inte förän när han va 10 månader!:)
Jag vill inte att de ska gå så fort, jag vill att du ska vara bebis längre.

Wilma har fått en present på sin 6 månaders dag av mormor och mofar. En JÄTTE fin jacka:)
Får se om hon får nåt mer idag:)
♥ ♥ ♥
ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA
GRATTIS PÅ DIN 6 MÅNADERS DAG MIN LILLA PRINSESSA
♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Ann

Vilken gullunge ;)

2009-09-22 @ 18:47:37
URL: http://annbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0