8 september!

Ja jag kan inte förstå hur man kan sakna en männsika så mycket som man inte ens fick lära känna, eller jo lärde ju känna honom i magen. Men bara med sparkar och hickningar! Hade en helt underbar grav, fast jag mådde så illa. Men jag mådde sååå bra den graviditeten.
Kommer ihåg de som igår när läkaren kommer in ett UL och gör ett på magen och säger: NÄ, TYVÄRR!!
Jag skriker....NEEEEEEEEEEJ! och brister ut i gråt. Johnny fattar ingenting för han var ute och hämtade mat åt mig och kom in precis när läkaren står där och gör ul:et! Men han fattar ganska snabbt så han kommer över till min säng och brister ut i gråt.
Vi som skulle komma hem med Melwins lillebror, men kom hem helt tomma! Både fysiskt och psykiskt!

Ja de är snart två år sen de hände fast de känns som igår. Den 7 september 2007 dog lilla Leo i min mage och den 8 september föddes han. Han skulle alltså ha fyllt 2 år om några dagar. Vi skulle ha fått hissa flaggan och haft 2-års kalas om en vecka men vi får gå ner till minneslunden och tända ett ljus istället!

Trodde att saknaden skulle "lägga" sig lite nu när vi har fått hem en underbar liten prinsessa, men saknaden blir bara större och större! Tänker på Leo mer och mer för varje dag.

Ni som kommer att läsa detta tänker säkert att men ska de inte gå över nångång, för de vet jag att vissa tänker. MEN de gör INTE de! De blir bara jobbigare och jobbigare, kan inte sluta tänka på honom!
Frågar nån mig så har jag iaf 3 underbara barn, fast den ena är den finaste ängeln som finns!
(Tårarna rullar ner för min kind)

ÄLSKAR DIG LEO ♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Nadja

Jaa, hon är duktig! :) Ja, jag hr fått två av väggorden, de två andra blev skickade idag! :)

2009-09-01 @ 16:46:34
URL: http://nadjisen.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag lider med dig vännen! Kan inte ens föreställa mig hur det känns. Skickar en styrkekram!

2009-09-01 @ 19:50:57
URL: http://mariia.blogg.se/
Postat av: Maria H

Kan inte ens i min vildaste fantasi föreställa mig om hur ni känner er, men ni ska veta att jag tänker på er iaf!

Visst känns det som i går, när vi fick veta vad som hade hänt, jag kunde inte tro det!!!

Här kommer en massa goa o varma kramar från oss i hällabrottet!

Du är det starkaste jag vet, fattar inte att du kan va så stark!

Här rinner oxå tårarna efter ditt finna inlägg i din blogg!

Kram

2009-09-01 @ 20:57:30
Postat av: Storasyster/stolt moster

Hej vännen. Ja, visste känns det som igår...läser detta och tänker på att om jag haft otur så hade jag kunnat få vara med Leo. (vet att du tolkar detta på rätt sätt), behövs ingen mer förklaring... Moster saknar också sin lilla prins nåt enormt!!! Men jag har samtidigt en STOR prins och en liten underbar prinsessa. Puss och kram på dig gumman....tänker på er!

2009-09-03 @ 07:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0