BINGO!

japp, fick BINGO när jag, mamma och Linda var och spelade i Nås idag.
Vann 500 och mamma vann 600.
Har vunnit 2300 kr på 5 ggr, så de har lönat sig att spela för mig:)

Har haft lite förvärkar under helgen, kanske ska vara stilla lite mer, men de är lättare sagt än gjort med en liten vild 1-åring;) Mitt goa lilla troll.
Imorgon börjar Melwin förskolan, SHIT vart har tiden tagit vägen. Tyckte nyss att han föddes, men snart ska hans tredje syskon födas.  OJOJOJOJ.

Igår var vi till bästa syster/moster MAlin och firade henne på födelsedagen. Hon e ju i Bulgarien när hon fyller. Lyckost! Men de är hon väl unt som har jobbat dubbelt hela sommaren.

Ska jobba mina helger i sep är meningen, får se nu då om jag inte får ondare i magen och mer förvärkar! Tur man inte har ett så aktivt jobb iaf:)
Skönt och få en lön till i oktober sen:)

V. 35 idag!
Snart så lilla bebis är du här hos oss!

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0