!!!!

Är irriterad idag! Känner mig åtsidosatt, så de så!

Har varit till Bm på koll och allt såg bra ut, förutom att BLTR var lite högt, men de var nog bara för att jag var lite uppretad på morgonen:)

I torsdags var vi till Falun och mätte lite fostervatten och kollade tillväxten och de var nästan på grammet som de ska va i denna vecka:) Cooolt!
Så klart var vi bara tvungna att åka in till Johan och Lisa, lite shopping blev de oxå.

Kan inte fatta att Melwin ska börja förskolan på måndag, vart har åren tagit vägen! Han blir så stor.
Idag kom han med en klockren kommentar!
Jag sa att när bebisen komme ut så får han sitta i mitten i bak, Melwin: men ååååå vad jobbigt då måste jag se till två bebisar! Men mamma då kan ju jag se till att de nappen hela tiden och ge dem den när de tappar den.
Goa Unge!

MÅSTE städa och MÅSTE laga mat men orkar inte. Slänger mig på soffan en stund tills Wilma vaknar!

Ååå, till helgen ska vi till syster på kalas, Hon e ju i bulgarien när hon fyller år. skoj skoj. E liiite avis på att hon ska dit!

Puss och kram alla
ska försöka att inte dröja så länge tills nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0