LESS som faaaan....

på denna snö. Vill inte ha mera!!!!
Jag längtar så till våren, till solen, till sommaren.
Men men de är ju inget vi kan styra över!

Men de finns mycke annat man kan styra över och bestämma!
:(

Wilma sover och jag och Melwin ska spela lite tv-spel i väntan på att William och Jennie ska komma
Vad skulle jag göra utan alla mina underbara vänner. Ni är bara för underbara!

Längtar som en tok tills på lördag och söndag.
Kommer att bli så mysigt och underbart.
ÄNTLIGEN DISNEY ON ICE.
och IKEA så klart! :)

Puss och kram alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Gumman! Vi ska oxå på disney on ice på lördag :). Kanske ses där! Kram

2010-02-01 @ 13:37:04
Postat av: Mona

Vem är du som ska ska dit på lördag:) Skriv gärna vem du e:)

Vi ska vara där kl 11 på söndag:)

2010-02-01 @ 17:22:25
URL: http://monagustafsson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Oj är visst lite off på sånt här! De e Nillis, Johan o Edwin som ska dit 14:30 på lördag :). Sen ska vi åka till Maria o Åsa i Skottlanda tänkte vi o mysa. D blir nog en fantastisk upplevelse o få se musse o co på isen. Eddie längtar JÄTTE mycket! Ha d bäst vännen o hälsa familjen! Kram

2010-02-02 @ 10:29:53
Postat av: Mona

Ok, de är lugnt Nilla:) Hihi...

Synd att de inte var på söndagen ni skulle dit. Vi ska sova på hotell i Karlstad vi:)

Hoppas att ni får de mysigt. Ja jag längtar oxå, Melwin me:)

2010-02-03 @ 07:00:39
URL: http://monagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0