Älskar mina små troll ♥

Så jävla trött idag då. Har varit sååå trött en tid nu, måste få komma ut i solen lite, men d eärju så jävla kallt. Men idag var de iag bara -10.
Kanske hinne rmed en promenad innan man ska jobba!

Har bakat oxå, tills ljuspartyt imorgon.
Om de är nån jag glömt och bjuda och som vill komma så får ni gärna de:)
annars går de bra att beställa bara om man inte har tid att komma:)

Wilma går mer och mer för varje dag. Hon e sååå duktig mitt lilla troll!
I måndags "ploppade" de upp en tand  och i tisdag ploppade de upp en till. Så nu har hon 4 nere, men ingen uppe. hehe.
Hade ju varit skönt för henne om hon fick uppe med så hon kan bita i saker:)
Idag vaknade hon kl 5 och ville ha välling, så d evar bara att gå upp, men la henne igen och jag lyckade somna en sväng till Melwin kom tjugo i sex och Johnny gick upp då, de häörde vl Wilma så då skulle ho me upp, så d evar bara att gå upp de. Melwin kom oxå upp då. De kommer att bli en lång dag idag!

Ska jobba ief oxå, tills kl 7 imorgonbitt.
Idag kommer Hans och han pappa upp, för att följa med Johnny och några arbetskamrater på hockey i Leksand!
Så mormor kommer och är barnvakt ♥

Åååå, snart ska vi på diseny on ice i Karlstad, guuuud vad skoj:) längtar som en tok.
Sen den 20 feb ska jag, mamma och storasyster till Stockholm på GREASE!!!
YES YES YES! L'ängtar så jag tror jag döööör.


Puss och kram från en suuuper trött Mona!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0