Har gått...

...vääldigt bra och jobba.
Känns verkligen inte som om de nästan är ett år sen jag jobbade, känns som igår.
Nä man kanske får skaffa en till så man får vara hemma ett tag till...hehe:)
Nä då de går så bra och jobba, ser fram emot att vara hemma hela sommaren.
Är verkligen glad över att ha ett jobb som jag trivs me.

Ååå, vad jag är glad för mina underbara vänner och familj, ni betyder allt ska ni veta.

Jaha nu till vardagen igen då. Imorgon är de måndag igen.
Får se vad denna vecka har att erbjuda. Ska ta de lugnt vet jag iaf:)
Faaan så fest sugen jag e än då. 
Festa med alla mina vänner och ha de super skoj som vanligt. Kanske ska fixa till a big party snart då, hemma hos oss. :)
  
Skulle ha velat vara till Borlänge eller nånstans och shoppa lite, suger lite i shoppingtarmen. Hehe.

Puss och kram alla.
Hoppas att ni mår lika bra som mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0