Ojojojoj ♥

Vilken super trevlig nyårsafton vi har haft. Min systrar är bara så BÄST!
Shit vad jag älskar er. Roligt spel vi spelade, passade oss rätt bra;)

Jaha nu är de 2010 då...Skumt, men välkommet!
Undra vad detta år har att erbjuda, återstår att se.
Väääldigt NYFIKEN ♥

Jaha imorgon börjar jag jobba då, mina helger. Slår till med 26 timmar i streck på en gång.
HUA!
Känns lite tråkigt att börja redan men jag vill spara mammadagar
så jag kan vara hemma sommrar om de funkar. Härligt.

Nu får vi se om de tagit sig då. Nyfiken i en strut e jag.
Såå jävla skoj de ska bli alltså. Härftig upplevelse tror ja.

Nu ska jag sova och drömma vidare



Ha de bra mina nära och kära, ta vara på året 2010.
Gör de till erat eget år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0