STÄDDAGS!

Jajamen, nu har jag städat båda badrummen och dammsugit halva huset, och klockan är bara 8. Skönt och få lite gjort. Ska ju på kalas till Vansbro. Goa Kevin och familj kommer hem. Sen ska Melwin och Johnny på hockey o Leksand ikväll. Jag och Wilma får vara hemma och mysa och se på Lets Dance:)

Usch och fy, de har varit inbrott i stugan i gensen. Blir så jävla förbannad på människor som inte kan skilja på mitt och ditt och varje andra människor ska få lov att försörja andra människor. Nä tänk om alla kunde försörja sig själva genom jobb eller nåt, INTE genom inbrott, för de är ju andra osm har tjänat ihop pengar till de sakerna!
Känslan oxå att nån varit inne och rotat bland ens saker kan inte heller vara kul. Vet ju bara när jag hade inbrott i bilen, usch tänk vad de kan ha gjort och äckliga jävla knarkare säkert!

Så underbart med helg!

Igår var jag på massage och faaan vad ont i axlarna jag har idag! Kan faan inte ens nudda dem:(
Hoppas att de blir bättre under dagen-
Nu ska jag mysa frukost med min lilla prins.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0