Livet e orättvist! ♥



Snart fåt vi besök av Jennie och William.
Kan bara INTE sluta och tänka på de som hänt hennes syster!
VARFÖR är världen så orättvis och grym. Gör så att så många människor ska må så dåligt. Jag kan då garantera att "HAN" där uppe finns då inte, och de finns inte nån mening med allt.
Ingen kan väl vilja nån annan så myket illa så att de förstör resten av ens liv.
Jag tycker att de var frukstanvärt när Leo dog, vet ju hur dåligt jag mådde och mår för de idag, och de är inte ens ett uns från att mista sin tvillingsjäl.
Tänker på dig Jennie och din mamma VARJE DAG!
Förstår inte hur nåt sånt här får/kan hända. Många tycker att men nu har de väl gått över, som de här med Leo oxå, men vad faaan de går ALDRIG över och ju mer tiden går och ju mer man inser att de sant ju ondare gör de. Hur jag skulle ha sett Leo ha växt upp, han skulle fylla 3 i höst!
Lika med Carro, allt roligt som hon och Jennie, William och deras mamma skulle ha gjort och Danne.
Allt som e runt om som påminner dem varje dag, varje minut.
Tårarna bara strömmar när jag tänker på hur orättvis världen e!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Ingenting i livet är rättvist. För att inte må allt för dåligt själv så måste man försöka att acceptera och gå vidare hur svårt det än är. Ibland är minnena allt man har och genom dem får man se det goda och försöka hitta positiva saker i det som händer trots att ens hjärta går i tusen bitar.

2010-03-26 @ 22:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0