Ojojoj....

shit har glömt bort min blogg alldeles tror ja!

Ja nu har de gått ca en månad sen valparna flyttade! Lite sorgligt. Saknar dem som tusan. Men de var bara bra valpköpare så jag känner mig ganska lugn, får ju komma och träffa dem när jag vill, så de känns skönt.
Ska prova och ta valpar på Doriz till hösten, får se om de funkar mellan henne och Ruff innna han blir alldeles för gammal.

Har beställt en ny vagn som jag väntar febrilt på men den kommer nog nästa vecka:) Hoppas ja!


Detta är nya racern:)

Ikväll blir de jobb, hade planerat lite vad vi skulle göra men de blev ändrade planer tyvärr. Tråkigt nog. JAg och min brukare skulle ha få träffa två av Esters valpar men men får vara hemma och mysa istället.
Ska jobba på söndag me:)
Wilma ska få sova hos mormor inatt så slipper hon gå upp så tidigt imorgonbitti. Jag slutar 7.15 så de är precis när Johnny åker till Fredriksberg. Så jag åker till mamma och får mig frukost innan vi åker till Fredriksberg och kikar! Skoj att säsongen har börjat igen. Har mycket planer för sommaren, skulle ha haft oss en husbil nu bara, men har hittat en som ska fråga om vi får hyra en helg i sommar iaf:)

Ska fortsätta med städningen har bara torkning av golv kvar!

Är nu i vecka 21, snacka om att de går fort!

Puss puss
// Mona



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0