Onsdag 13 april!

Åååå, ja man inte bli mer än galen!
Men nu har jag fått "vädra" mig iaf.

Idag var jag och de små till Linda och barnen och fick en kopp kaffe sen på lunchen kom Lise och Samuel och tog ett kaffe (eller fler) med mig! Försökte få Wilma att sova middag MEN de gick INTE så simmet kommer INTE att bli roligt idag! SUCK!!!!!!
Melker därimot har sovit så bra och ätit bra idag, SKÖNT! Sån skillnad när de är friska!

Jag har så jävla ont i nacken, axlarna och huvudet så jag tor jag dör snart!!! HJÄLP mig någon. Jag har gått på massage kontinuerligt i ett helt år, men de blir inge bättre, bara några dagar efter! sen är de lika igen!
FAN jag tror jag dör snart!!! Högt BLTR har jag me:( Inte bra. Ska till distriktan om en vecka och kolla upp de!

Jag fortsätter med byggandet av mina lampor. Har sågat ut 4 nya motiv och de är moln, prinsess/prins krona, bil och stjärna. De kommer bilder på den när jag byggt klart dem, måste såga lite först!
Sen kommer de nog en ny lampa med två lampor på som man kan övanför sin dubbelsäng. En kompis köpte en sån i Leksand så jag fick ideen därifrån att bygga en sån, men de kommer oxå senare!:)
Vill ni beställa så är de bara att höra av sig. Alla kostar 400 förutom den med dalahäst som kostar 500!
Kommer snart lite mer småplock oxå;)

Ikväll blir de sim med Wilma, ska bli sååå skönt!
Har hunnit med och städa idag oxå, de kommer mannen att GILLA

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du tror inte att värken kan bero på stress? Jag får smällont i skallen och axlarna när jag är stressad. (Högt blodtryck får jag oxå, för den delen...) Hoppas det blir bättre snart! KRAM! /Ulrika

2011-04-13 @ 21:15:57
Postat av: Mona

Ja jo de kan de ju vara. Men jag var med om en trafikolycka för 10 år sen och de är nog den som tar ut sin rätt:( De är säkert en kombo av båda.



Jag har ALDRIG haft högt bltr förut men de är kvar sen grav med Melker:(

Tack snälla för omtanken.

Kram

2011-04-14 @ 19:54:15
URL: http://monagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0