Glömde ju...

...säga att jag, Melker och mamma var till Leksand och Insjön i tisdag och shoppade lite julklappar! Köpte två till mig själv! En stickspg med pendel, så nu har jag en EGEN! Härligt! Skönt när jag får mitt lilla snickeri;)
Den andra klappen var en av Leilas kokböcker, vill gärna ha den tredje oxå!

Ska beställa från BR till Melwin imorgon, sen är jag nästan klar, måste bara komma på nåt bra till pappa och Maria, om jag hade haft två händer att fixa med så vet jag precis vad jag ska göra!en jag kanske kan be min älskade plastfar om lite hjälp:)

Har faktiskt ont på mitt snitt, idag har de gjort sååå ont hela dagen, hoppas att de vänder snart! De värker i hela handen, upp i armen:/

Var upp och storhandlade på Hemköp idag och handlade för 1100kr för två veckor till 5 personer, de tycker jag är bra, väldigt ekonomiskt!

Nu ska nog jag krypa ner så jag orkar med morgondagen!

Puss på er alla //M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0