Allergi!

Åååj blir tokig på denna allergi snart! De mest jobbiga är att människor som inte har allergi kan verkligen inte förstå hur de är. Johnny frågade om jag hade sovit bra inatt, öööh NEJ svarade jag, Nähäj varför då då? Jamen denna jävla allergi svarade jag då. Jaha har den börjat frågade Johnny, ja typ för en månad sen!!!!!
Åååååå. De är ju därför jag är så jävla trött hela tiden! Detta tar kål på mig, till hösten ska jag se till att få vaccin, glömde helt bort i höstas!
Fan man mår ju psykiskt dåligt av allergi, de tar så fruktansvärt mycke på en, till såga på de så har jag "var-lukt" i näsan så nu för de bli ännu en dos av kortison-nässpray!

Hoppas att Melker somnat nu så jag kan lägga mig en stund innan Wilma vaknar och innan Melwin ska hämtas på fotbollsskolan!
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0