Mina vänner!

Jag är sååå glad och tacksam för mina underbara vänner.
På fm var Bella hit och drack kaffe och umgicks med mig, sen tog vi en promenad medans mamma var hemma här med barnen. Sen åkte Melwin med mamma/mormor hem, så de gick på monstertruck i Vansbro igår kväll och han ÄLSKADE de:)

Igår var jag till Jennie och hjälpte henne lite i nya butiken, inte så mycke men nåt gjorde jag iaf!


http://hjartatsrum.se/

Efter de tog jag en tur till Vansbro till Therese Skantz och drck en kopp te och "tjötade" lite:) Alltid lika trevligt. Therese är en så go och glad tjej, Blir så glad av att träffa dig!
Fast jag blir ju iof glad när jag träffar alla mina vänner!

Jag är så glad över nya datorn, sååå skönt med en ny! Den vi hade e ju sååå seg men den har hållt i många år:)
Idag blir de att baka en morotskaka som jag ska ta med till Äppelbo, Johnny ska spela så då ska jag stå i kiosken och då måste vi ta med en hembakad kaka och sälja där:)

Hoppas alla får en bra dag.
Puss från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0