Stora killen!

Imorgon ska vi på Melwins första skolavslutning!
Herregud vad stor han blir!
Mormor förljer med och kollar, pappa jobbar ju:(
Får se om farfar hade tid att följa med!

INTE nog med de. Melker har börjat gå hemma UTAN stöd. HAn knatade 8 steg själv idag! Jag som ville ha honom bebis LÄNGE, jaja jag kan ju inte styra de. Min lilla bebis!

Jag har pysslat lite, fast jag egentligen INTE ska de enligt läkaren!
Har fått en remiss till falun som ska kolla ina nerver i armen, hur mycke känsel jag har!
Vill få bort mina domningar! Sen hade jag ju fått både golfarm och tennisarm, så den som säger att jag inte gör nåt hemma kan ju ta sig nånstans! Vart har jag i så fall kunna få detta?





Dessa ska ges till ett par som gifter sig på lördag. De är två stycken som varit hit och köpt detta av mig:)
Hoppas att de blir nöjda!

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0