Hahahaha!!!!

SLUTA FJANTA!
Småbarns fasoner, ingen får härma mig, hahahaha!
Blir bara sååå matt!

JAg säger som Johnny sa: är de inte fri konkurans i Sverige!
En människa börjar sälja ved sen gör nästa de och då ska de snackas om att man stjäl ideer av varandra, de är ju precis samma sak!
Nä jag tror jag dör av skratt!


Jag har då stulit iden av min underbart fina lampa som jag köpte på precent i nås för ca 3 år sen:)
Sen gick de väl i stöpet med min nya ide kan jag tänka mig, annars får jag väl höra de oxå!
FAN!
De var ju VÅRAN IDÈ JENNIE!
Jaja!

Imorgon blir de barnmässan i Karlstad med Ulrika, blir en sväng till Bergvik köpcentrum och IKEA oxå så klart!

Nu blir de fredagsmys med min man!
Puss och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0