NEJ....

Jag har börjat snickra ihop lite lampor. Samma sort som jag köpte på www.precent.se för ca 3 år sen. Har sedan dess haft en tanke på att bygga sånna själv o sälja och tjäna en liten slant på!
Sen var jag och köpte mig en dalahäst-matta till hallen och fick då den briljanta iden att jag skulle göra en lika med dalahäst, så jag hade skissat upp men sen blev de liggandes för jag hade så mycke annat att fara med. Så en dag såg jag att min svägerskas man hade gjort sånna som han börjat sälja,TYPISKT tänkte ja, de iden hade ju jag me. Tror ni mig inte så kan ni fråga min sambo!...jag antar då nu att jag e anklagad för att inte ha nån egen fantasi, men se ni att jag hade redan denna iden när jag köpte min lampa i Nås, men har inte kommit till skott!
Så nu under veckan så la jag ut en annons på blocket på dessa lampor så jag tänkte sälja. Innan så har jag bara tillverkat några stycken och gett bort. Min plastmamma fick en med dalahäst när hon fyllde år, mina två bästa kompisar fick en varsin bara för att jag ÄLSKAr dem så mycke! Har inte von i att ta betalt av dem, så snål e jag inte:)

Så är någon intresserad och köpa en så kan ni bara höra av er. Jag vill ha 400 kr för den med hjärta och 500 för den med dalahäst. De kommer att komma med andra motiv så småningom. Om ni har nåt eget förslag så hör gärna av er så kan jag nog försöka tillverka en sån oxå!




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jättefina! Bara jag får råd (blev ett galet tråkigt glapp mellan csn och föräldrarpenning) så blir det nog en beställning! :-) /Ulrika

2011-03-20 @ 18:19:03
Postat av: Mona

Självklart, bara du hör av dig:)

Jag har några hemma så de är bara att höra av dig :)

Ska fixa till några med andra motiv oxå:)

Bild kommer på dem!

Har även dalahästskyltar som de står välkommen på för 150kr:)



2011-03-21 @ 20:19:18
URL: http://monagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0