Ny ide:)

Fick ett briliant tips av min bästa vän Jennie på en lampa så de ska jag fixa till nu:)
Suuuper nice:)
Har sålt en lampa än så länge, hoppas på fler!
Ska även fixa till med andra motiv som sagt. Har målat upp ett till motiv än så länge, som Renee ska få kika på!

Idag har jag varit till Borlänge och storhandlat så nu klarar vi oss en månad:)

Johnne e hemma och e sjukskriven, vi fick åka akut in till Falun igår för att visa upp hans öga! Så då passade jag och Melker på att hälsa på Emma Sundman. Sååå skönt att få träffa henne, Sååå snygg hon va i kort hår, fast hon e jämt snygg iof! :) Allt klär ju en skönhet.

Nu blir de BB sen sova. Melker sover hos mormor och Wilma hos farmor inatt. Sååå skönt att få vila lite, måste bara upp med Melwin till bussen!


Har även dörrskyltar eller varför inte sätta en sån innanför dörren. En dalahäst med VÄLKOMMEN på för 150kr!



Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0